close

今日又出左去半天傾新系統的事,返
回公司已接近18:30,才開始清理手上
的工作,只是半天已累積了幾條手臂咁
長的e-mail,睇到眼都花,然後又要處
理投訴的case,最後還要清理in-comming
的rightfax,眨下眼已八時多,已累到不堪。
每天下班後根本唔想再出街,唔想講嘢,
根本沒有人能瞭解我現在的心情,
我所做的,
已遠遠超出我的能力範圍,好辛苦,我快
撐不下去,究竟應該繼續還是該放棄呢? 
一個人真的沒可能做到那麼多工作,仲要
不停咁加添新嘢,你估我係超人咩!我已
經好攰好攰喇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()