close
今日睡醒後去了整頭髮,又呆坐了5個鐘頭,
整我最愛的腐皮卷(負離子)直髮,怎知蝦碌
頻仍先是洗頭變洗面,跟著被水由頸項流入
件衫,然後染髮又染埋耳朵,最後仲俾我整爛埋
salon隻髮夾hahaha,估唔到整個頭都發生
咁多事,邊有人有我咁蝦碌o架?整完頭髮去了
醫院探Daddy,昨晚凌晨Dad又因膽痛而
進了院,今個星期已是第二次進院,令我非常擔
心,還好Dad的情況已穩定下來,一切要待報
告出來後才知怎麼辦,希望Dad能早日康復出院啦。
回到家中又發現電腦壞了無法啟動,做乜連你
都恰我喎,忙致電哥哥救命,怎知哥哥說部電腦已
certify,要重新format過才行,嘩!冇電腦仲慘過冇錢
,唯有
拿N年前部舊機頂住先,但真係超慢囉..............
arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()