仍然好凍,來了廣州幾天, 我發現這幾天面孔白了很多喎, 一定是凍到面青口唇白呀, 唔使用漂白產品,哈哈! 今日都好累, 電話系統出了問題, 做不了 monitor call, 結果做 Management Training, 講了一天話, 講到聲音沙啞, 放工後都唔想再講嘢, 偏偏今晚又約了人食飯, 又傾左三個鐘, 攰到不堪, 如果聽日電話系統都未攪掂就慘啦, 又要講多大半天, 嘩 ! 唔該真係快d攪掂佢呀, 聽日唔好要我再講啦, 再講真係失聲架啦! 今晚見果個人, 真係好適合我地公司, 佢做緊嘅嘢, 正正就係我地做緊嘅嘢, 希望可以拉到佢跳槽過嚟啦! 咁我又唔使教得咁辛苦, 佢又完全知道一間誇國公司應該點做和操作, 極之完美呀! 不過呢d 其實唔應該我去做囉, 連請人都我做埋, 請問呢度個經理你做d乜架,  你份薪水係咪都分d俾我呀, 我幫你開了頭, 至於能唔能夠招到這個人, 就睇你造化喇!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()