今日係我返屋企嘅大日子,連續食左四日一模一樣嘅早餐,有d唔係好想食,嗱嗱淋食完就去 check-out,放低 d行李響禮賓部後返公司做埋d嘢,今日個 IPhone 都係有d問題,做唔到 Monitor Call 嘅 function,整左兩日都整唔好,好鬼煩! Lunch 佢地買左個五蚊人民幣嘅飯盒我食,好難食呀! 仲要一路食一路做 appraise,食左兩啖就冇食啦,做完 appraise,我就走人啦! 本來想去麥當奴買個飽食,點知響公司樓等左好耐都冇的士,驚趕唔切,結果冇去買到呀!企響條街度又大風又曬,曬死我咁滯,做乜兩點幾都截唔到的士架,咪阻住我返香港好喎,今晚係 Grandma 嘅 B-day,我要趕返去同佢同 d 親戚食飯呀,如果 miss 左呢班直通車,要再等多兩個鐘先有車架,返到去要七點幾架喇,我唔想拎住個喼去酒樓呀! 好在等左差不多二十分鐘,終於都截到的士喇,仲要響正馬路中央上車,真係好驚呀,不過唔理喇,快d飛車返酒店去禮賓部攞番個喼,跟住拖住個喼極速跑去火車站,唉! 去到火車站又迷左路添,唔記得左響邊度上去買直通車票,越急就越亂,響火車站兜嚟兜去,好在最後都搵到同買到15:36班嘅火車票,真係一額汗!上左車之後做乜? 仲使問嘅,梗係扮豬啦,哈哈! 17:25分準時抵達香港,即刻返屋企放低 d行李,然後就搭車去酒樓 Join  佢地,不過我到時都未齊人,好在我唔係最遲果個 jet。嘩!今晚 d 嘢都好難食下喎,都唔知 Grandma 點解年年都要嚟呢間酒樓食,又難食又唔係平,仲要鬼死咁遠,我真係最憎就係呢間嘢,結果食左一日好難食嘅嘢!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()