本來 plan 左今日去整頭髮,不過計劃有變,攪到我去唔到整頭髮。原因是這個星期 Nellie 會來香港做培訓,我應承左幫佢買嘢,所以今日好早就起左身,先出去幫自己買完 paper mask 後,再買左件冷外套俾自己。之後就去幫佢買嘢,佢托我買果支藥膏,原來香港平過佢之前在澳門買嘅一半呀,另外佢要果 d 明治味覺糖,果間舖頭入面 d 提子味及草莓味嘅味覺糖,俾我一次過掃走晒呀。買完嘢,去 KFC 食下午茶,食左三件雞,格格薯同雞皇飯 + Coke。返到屋企又食珍珍薯片同卡樂 b 蝦條,夜晚再食飯,嘩!今日食左好多嘢呀,放縱左一日,食左好多高脂食物同卡路里落肚,我聽日一定要減肥喇,唔係好快變豬架喇!  

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()