今日好開心呀,一早同屋企人去左大嶼山+大澳一日遊,坐左個半鐘頭巴士先到大嶼山,落車時覺得都好凍下,好在我早有準備,知道新界比市區溫度要低些,穿了羽絨背心加外套(其實Grandma都係著冷衫咋),哈哈響我部傻瓜機下的天壇大佛都影得不錯,去完天壇大佛,我地又去左寶蓮寺,見到寶蓮寺入面有個大雄寶殿,令我即時諗起多啦A夢,hehe。中午在寶蓮寺內食午餐,d 豆腐花好滑呀,又不太甜,都幾好食。之後我地又出發去大澳,本來我對大澳冇乜嘢期望的,在我印象中它只不過是一個水鄉吧!去到後環顧四周,全都是擺買土產的店舖,不外是鹹魚、蝦膏、蝦醬和魷魚乾等等海味,果然沒啥特別!沿途不斷有船家在推銷遊船河,說有緣的話可以看到中華白海豚,本來我們也沒興趣的,而且這種天氣又怎會看到白海豚o丫,但既來之則安之,而且價錢又不貴,只是港幣20元一位,我們便姑且一試,上了快艇後,我和Grandma 坐在最後的位置上,沒精打采的四處看看那些建在水上的房屋,其實小學時的課本已介紹過這些房屋,我根本就提不起勁看,兜了一圈後當快艇駛離這些房屋出公海時,嘩!原來好戲在後頭,快艇即時以高速飛馳,我即時跑了去船頭坐,快艇不斷被浪拋起,我和其他人一直在尖叫,將心內的抑鬱通通都叫晒出來,須然我不暗水性,但也極愛這種乘風破浪的感覺,真係好好玩及不枉此行。回程時,我們選擇了坐車到梅窩碼頭再乘船回香港,一上車睡魔又作怪,即時又瞓左,一直瞓到落車,去到碼頭時踫巧有快船,只需半小時便回到香港,落船後去麥當奴買了個和風滋味蝦堡食,可能肚餓的關係,覺得好好味呀!食完再去 shopping 喎,結果又買左對 acupuncture 黑底螢光綠 logo 的波鞋,今次我冇貪靚唔買有水晶嘅波鞋喇! 

大澳....水上棚屋 大澳....水上棚屋 大澳....寂寞的雀:一 大澳....水天一色 大澳....水天一色 大澳....到此一遊 麥當奴和風滋味蝦堡....好好味

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()