今日難得放假一天,一早同屋企人去飲茶,嘩!平日都咁多人嘅?真係好耐都未試過平日去酒樓喇,點解d人唔使返工嘅?飲完茶之後去左尖沙咀 shopping,去到海港城仲誇張,簡直係人山人海,又話金融海嘯經濟低迷,每間名店都要排隊入去,其實我最想買個 LV,所以就走去排LV先,等左大概十五分鐘就入到去,咦....都冇新款,d 餃子袋又咁女人,唔係好啱心水,不過d 國內人就好誇張,唔理乜嘢款都掃一餐,好多袋都冇貨添呀,我行左一陣就走喇,再去隔鄰的Gucci 排隊,都係等左一陣就入到去,其實我唔係咁鐘意Gucci ,佢d quality 麻麻地唔夠 LV 好,不過都睇啱左個書包型,用嚟袋我本 notebook 都幾好,結果就買左佢返屋企 hehe,等付款的時候,見到左右隔離全部都是講普通話的國內同胞,佢地真係好誇張架,響LV 掃完貨,再過嚟 Gucci 掃貨,買袋買到好似去街市買棵菜咁,完全好似唔使錢咁,又快又狠,我真係甘拜下風呀。買完袋又去左買衫,買左件今年最流行有帽同入面有毛毛嘅冷外套,仲買左一件 GORE-TEX 防風防水風褸,諗住下星期帶去廣州著 最後仲買左對三吋高跟鞋添,唔....今日須然用左好多錢,不過 shopping 真係好開心喎。

My New Bag, heheMy new shoe 螢光綠波鞋

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()