喉嚨好痛呀,last night 咳到死死吓,今朝連聲都變埋,真係唔想起身返工~.~返到公司一開電腦,見到有七百幾封電郵,差 d 暈低,都未曾回魂,廣州電話已到,佢係度一輪咀講左好多嘢,不過我有我堅持,已決定左今個星期的 Training Plan,唔能夠輕易變更,要佢地跟番我個 Plan去做。之後開左兩個鐘頭嘅會,真係超累,如果可以瞓一陣就好喇!今天又超忙,要安排同事在嚟緊聖誕節期間裝修時搬位及搬電話線,admin 仲走嚟問我 25Dec可唔可以安排個同事早 d 返嚟開門比裝修師傅,咪玩喇,果個人咪又係我,唔好咁殘忍喇,放假都要我返嚟開門!我已經得番半條命喇,要妳就攞埋去喇!今晚一路直踩到成十點先下班,企響條街度等車返屋企時,俾 d 風吹到頭都甩咁滯,今晚真係凍左好多呀,天文台話今晚會降到十度呀!寒風刺骨,天氣又好乾燥,攪到我好辛苦,好想冬眠呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()