close

今日返到去又全部都係塵,好在上星期六走之前搵 d 膠袋冚住左張枱同張櫈 jet,唔係今日又有排清潔。最痛苦都係將 d file 同文件搬返去六個櫃度,食左 d 咳藥又鬼死咁眼瞓,仲手軟腳軟,搬完之後攰到不堪呀!睇嚟兩條手臂又要痛幾日喇。下午 d 裝修師傅又嚟攪我後面塊玻璃門,裝番轉角位塊玻璃上去,裝完又叫我唔好撞到塊玻璃???喂!塊玻璃啱啱貼住我張椅背,唔好撞到佢都好高難度喎,真係想叫佢示範下點樣會唔撞到!隔冇耐,又嚟貼磨沙膠紙,我都問左您地要唔要讓位俾您地整架喇,又話唔使,結果噴水噴到我個頭同背脊都濕左,唉!真係怕左您地,下次見到您地行埋嚟,我都係自己彈開先。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()