我都話唔鐘意同人同房架啦,為左唔想同人爭厠所,自己又提早半個鐘起身先,攪掂晒又要等埋佢,盞攪!好在佢住一晚就走,嘻嘻!今次間酒店離公司都幾遠同怕塞車,我們七點四十五分就打的回公司,返到去才八點鐘,可以準備一下今天的工作,咦....都是連接不上系統及 I Phone嘅?咁早香港果邊又未有人,求救無門,唉.....真係冇晒心機,差不多九時才聯絡到香港的 I.T.,佢話佢地同我地一樣都用不到呀,繼續與世隔絕,不過今天跟昨天有點不同,九時過後,很多客戶打我的手機及在 msn 問點解打不到我們公司的電話,原來香港那邊的電源出了問題,導致大家都上不了公司系統及登入不了電話系統,好在香港那邊個多小時後已回復正常,我的手機才可靜下來,但是我們這邊仍然用不了,只好安排他們做其他培訓,直到接近下班時,我們才可連上系統,財務也做不了系統培訓,令到Dora 又要留多一晚呀!他們今晚又約了另一家酒店晚餐,逗留到十時多才回酒店,唔使講我都係讓佢喇,又攪到我一點多才睡,我唔要同人 share room 呀。

06Jan09 ~ My Buffet Breakfast@Hotel 06Jan09 ~ My Buffet Breakfast@Hotel 06Jan09 ~ My Lunch 油菜 06Jan09 ~ My Lunch 06Jan09 ~ My Lunch 氣煱雞

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()