Westin d 早餐好掂呀,嚟咁多次,最好食係佢,選擇又多,不過始終都逃不出那些腸仔的魔掌, 點解間間酒店都係食呢 d 腸仔架,連上海 d店都係,完全一模一樣,見到都驚呀! 今晚我決定拒絕再應酬,再咁食落去,好快就變豬架喇!今日系統都 ok 用到,不過 I Phone 就有問題,接聽來電好細聲呀,有 d 線接左入嚟又聽唔到對方講嘢,攪乜呢?即刻打電話俾電話公司叫人嚟檢查 ,下午佢地覆我因為將鈴聲調細了,所以接聽亦同時細聲了,我只可二選一,唔係掛?如果調到聽到來電的聲浪,鈴聲便大到損害聽覺,不可能這樣的吧!我相信不到一星期所有同事都會聾掉,都不用來上班了,可以去拿傷殘津貼了!我再打電話給電話公司據理力爭,堅決要他儘快解決此問題,但果條軟皮蛇丫,淨係拖字訣,完全無誠意去解決問題,不停帶我遊花園,我急佢唔急,都費事再同佢糾纏落去,收線之後即刻打電話回香港通知 Admin 打給他老闆投訴,其實我唔想咁做架,係佢自己攞嚟架咋,哼!

08Jan09 ~ My Buffet Breakfast @ Hotel 08Jan09 ~ My Buffet Breakfast @ Hotel 08Jan09 ~ Dinner@大頭蝦 08Jan09 ~ Dinner@大頭蝦

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()