close

明天就 deadline,還沒做好年結報告,不知怎算好?日日都勁多嘢做,完全都沒時間做,每天不是跟遠程系統周旋,就是同電話系統糾纏,一日未解決呢兩個大前提,都唔使旨意可以喘息!你地可唔可以唔好再玩我架,上海就用到,廣州就用唔到,呢 d 乜嘢道理嚟架?Technologically 嘅嘢我唔識架,我淨係知用唔用到架咋,解決唔到呢 d 問題,做咩培訓都係冇用,已經三個月喇,完全沒有生產力,進度較預期中要慢很多,我冇耐性再同您地糾纏,如果真係做唔到,唔該通知聲我,等我建議轉系統,費事再囉囉唆唆,又解決不了問題,盞浪費時間!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()