今日一早開左兩個鐘會,超眼瞓呀^o^,晏畫俾電話系統 d 人激死,呢幾日都不停摧佢地 send 個 hard phone 去廣州 office 試,下午佢地終於送左一個上去俾我地試,點知佢地冇 send 埋 個 headset 過去,咁點試呀?係唔係咁蠢架,您地上過嚟咁多次,都見到我地全部人都係帶 headset 架喇,淨係 send 個電話過去,玩咩? 問佢點解冇 headset?仲要大大聲話您地都冇要求,真係想問下佢請你食飯要唔要餵埋你呀,要人叫先做,佢地究竟有冇服務意識架,唔使人講都知應該點做喇,我發覺佢地都完全唔會站在用家角度去諗, 又晒左一個星期時間,都未 settle 到,過多一個星期又過年喇,廣州 office 會放七日假,又要壓後兩個星期先再試得,我地係咪真係奈佢唔何呢 ? 仲要忍佢忍到幾時呀?我真係頂佢唔順,晏畫串到佢一棟都冇,以洩我心頭之恨。

今晚六點幾老闆話我個年結報告寫得幾好,咁都冇咁驚,其實我擔心左好幾日架喇,唔知點寫,又怕寫得唔好,而家終於可以放下心頭大石,起碼今年剛開始已順利過了第一關!今晚見到佢 reply 我個 e-mail時,都猶豫左成個鐘先敢開嚟睇,好驚佢話我內容不夠同講左好似冇講,睇完之後真係幾驚喜,不枉我攪盡腦汁諗左幾晚點寫。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()