Reservation 橫掃左今年 annual dinner 的頒獎禮,人人都有份,我都有 hehe,(我中左港幣伍百大圓,cash is king haha) 大家過左一個氣氛熱鬧開開心心的晚上,Reservation 真係從來都未試過咁犀利架!算係今年一個好的開始。老闆仲話會發 2008年的 bonus 和 commission 俾全體能達標的同事,本來大家都預左冇架喇,而且響呢 d 時勢,呢個消息真係幾振奮人心, 當然亦有人歡喜有人愁喇,去年未達標的同事,今年要繼續努力喇!今日早左返公司,見未有人返嚟,同自己個位影左幾張相,我枱面有兩部電腦架,仲有 Hello Kitty mouse pad 同一隻小型 Hello Kitty 扭蛋機,重未公開過架。

我張枱面兩部電腦架 My Desk 我的其中一部電腦 My Desk

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()