今次同Sandy一齊上去,約左佢07:30響火車站等,佢仲買埋麥當奴早餐俾我食,佢問我食乜,我要左個豬柳蛋漢堡,佢又問我飲乜,我話唔飲喇,我都唔鍾意飲老麥d汽水,咖啡我又唔飲嘅,點知佢買左兩個餐,因為一個飽同一個餐差好小錢就有埋嘢飲,結果佢自己飲左兩杯嘢,又唔收我錢,真係有d唔好意思.入左閘見到好多人呀,好左我昨日買定火車票咋,如果去到先買就實冇票呀,上車食完嘢之後,我地兩個一齊扮豬,一開車就瞓到落車,勁好瞓呀,哈哈.去到廣州,過關時超多人,又要填健康申報表,老外仲要探體溫,比較平時用多了大概十五分鐘先過完關,出去搭的士又勁多人,去到酒店Check-in都成十一點喇!今次我地住 7 Days Inn,雖然呢間酒店乜都冇,得兩張床,一個電視同洗手間,新到連Broadband都未駁好線,但好處係好近公司,可以行路返工放工,不過房間入面連風筒都冇,要出去走廊度共用,我真係未住過呢d酒店.晏晝去左仙跡岩食,佢d價錢真係拍得住香港d價錢,味道只係一般.夜晚好d,同 June去左絕味川香食湘菜,水煮牛肉好食到不得了,食完飯去左佢住果間Twin City Apartment睇睇,真係唔錯喎,乜都有齊,仲好過我住果度,最麻煩係要搭的士返工放工,佢一個人住真係好舒適,佢都話幾正.響佢度stay到成十一點先走返去 7 Days Inn瞓教,哈! 原來7 Days Inn每晚都有一盒蒙牛牛奶送架喎,Sandy返嚟果陣已經幫我攞左上去,佢話佢唔飲奶架,所以只係攞俾我飲,嘩!好感動呀,一直以來出Trip都係我照顧d同事多,今次佢照顧我,唔該晒妳呀.我返到去時見到佢響度一路食瓜子一路睇電視,沖完涼我地一直傾計傾到兩點半先瞓,我好眼瞓呀.

7 Days Inn@Room 1707 7 Days Inn@Room 1707 7 Days Inn @Room 1707 ~ Share with Sandy 7 Days Inn@Room 1707 7 Days Inn@Room 1707 7 Days Inn@Room 1707 05May09 My Lunch@仙跡岩 05May09 ~ My Dinnier@絕味川香 05May09 ~ My Dinnier@絕味川香 05May09 ~ My Dinnier@絕味川香 05May09 ~ My Dinnier@絕味川香 雙城公寓Twin City Apartment@珠江新城 雙城公寓Twin City Apartment@珠江新城 雙城公寓Twin City Apartment@珠江新城 雙城公寓Twin City Apartment@珠江新城 雙城公寓Twin City Apartment@珠江新城 雙城公寓Twin City Apartment@珠江新城 雙城公寓Twin City Apartment@珠江新城

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()