close

今日都好忙呀,要同四個 trainee 考試,上午兩個,下午兩個,咁就考左一日,都冇乜時間同佢地 briefing,晏晝我地三個又去返仙跡岩食 Lunch,邊食邊吹水,勁好笑,食到過晒鐘都唔知,遲左成二十分鐘先返上去!hehe!夜晚同廣州d同事響廚意食飯,一邊食一邊玩鬥地主,玩左成晚,玩到人地關門先走,走果陣都十點幾喇, June仲陪我返酒店,Sandy 又未番嚟,我見佢又有d酒意,叫左佢上去睡陣先,點知就好玩囉,Sandy 返嚟見到 June響度,出去再買啤酒返嚟同佢飲過,其實佢返嚟之前都飲左好多,已經醉醉地,兩條友響房度玩到癲晒,成晚響度講爛gag引我笑,跟住收埋左June對鞋,然後又收埋佢個袋落個喼度,等佢走唔到,勁好笑,玩到三點幾都未瞓,佢兩個真係痴線架,成晚都不停講嘢響度笑,又話我呃佢,明明話俾張床佢一個人瞓,係Sandy係都要攪住佢,佢去邊張床,Sandy又跟住去邊張床,兩個走嚟走去,笑到大家都冇得瞓,又笑到成身汗,早知唔叫佢上嚟喇,攪到第二日三隻熊貓一齊返工,辛苦都死.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()