close

今日 d Ms HK 又玩嘢,將 last Saturday嘅 agreement 推翻晒,okay fine,想玩嘢我陪妳地玩,睇下邊個蝕章囉!佢地真係低低地架,以為我唔出聲就好恰,我會用事實來證明一切!老實講我真係幾嬲架,已經咁多嘢做,仲要添d麻煩俾我,非常之唔高興六點半到就走左.響公司樓下搭巴士返屋企,上車後見到個人好似識嘅,但又唔 sure,過左一陣大家都發現是失散左好耐的兒時玩伴,自從佢去左外國讀書之後,我地就失散左,今日居然在巴士上遇到,我倆都話係緣份的牽引大家都別來無恙,不過佢話Auntie同佢哥哥都走左喇,仲要係九個月內的事,首先係佢哥哥突然出事,然後Auntie傷心過度亦都在同年走埋,我聽到都好震驚下,可愛的 Auntie 居然離開了六年,當年我同 Ada 常常去佢屋企玩,Auntie 見到我地好開心,佢知道個女同我地一齊玩,佢好放心知道佢無學壞,因為 Auntie 常常襯 Winnie 行開左就同我地講佢唔喜歡佢其他d朋友,個個都古靈精怪冇個正經,佢最鐘意見到我同Ada上去.佢而家一個人住響荃灣,呢份工都做左好耐,一身打扮亦好樸素,同以前相比一身名牌,出入都搭的士,好似洗淨鉛華咁!究竟係咩令佢有咁大轉變呢?相認之後我地話搵晚約埋Ada一齊出嚟聚舊,好期待這天來臨.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()