close

期待已久的約會,心早已飛了出去,整日都無心戀戰,只希望可快些下班,趕往見兩個兒時玩伴 : Ada & Winnie
天整日都下著纏綿細雨,灰朦朦一片,望著掉下來的雨點,往事又一幕一幕重現,昔日三位一體,一齊蒲一齊癲的日子,到後來跟Winnie失散了
時間一分一秒過去,六時十五分還在呀姐房間訓話,望住佢其實靈魂早已出走,六點二十分終於講完喇,即刻雞咁腳走人
去到地鐵站,越急越出事,前面個男人張八達通失靈,我又心急入閘,結果佢用左我張八達通入左閘,我入唔到,即刻叫住佢,佢去完票務處返嚟同我講佢係嘟佢果張咭,叫我再嘟,但都係唔得,又再叫番佢轉頭,佢再去票務處攪,仲走埋嚟攞埋我張八達通去票務處,佢返嚟比番張咭我之後就掉頭走,我再試都係唔得,三度叫佢返轉頭,呢個時候佢埋面已經紅晒,瘀到不得了,之後佢再去問票務處,然後叫我去票務處隔離行特別通道入閘,入左閘之後佢唔知響度講乜,我已一支箭衝落自動電梯趕赴會,唔埋得佢咁多,阻住晒
去到約會地點,佢兩個已經到左,大家重逢,真係好開心,講番以前的事,將以前的片段再重組,邊個曾經恰過我地,又邊個曾經撐過我地三個,原來大家都一齊經歷過最開心的日子,一傾傾左四個鐘,最後還拍照留念,臨走時都依依不捨,相約下一次的約會.

 CIMG0637.JPG  

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()