close

幾時識Ada嘅呢?佢應該係遲我幾個月入去做嘅!我記得第一次見佢係響中環 Branch,我 day day 都返中環,佢就耐唔耐先返一次中環,果陣中環 Branch係最旺架,收客最多,日日都迫滿人,連收工落閘d人都要入嚟報名! day day 都做到過晒鐘都唔走得.有一日有個新丁嚟返工,咦!靚女喎,第一個眼神接觸已經有好感,當時我地嘅 Branch Manager 係個幾醜樣嘅女人,不過佢教識我好多嘢,算係半個師傅,我響總行上完幾堂 Training Course 後,就調左去中環跟佢,初初返工時,佢就用地獄式訓練,要我背熟晒所有行程,嘩!當時真係覺得佢幾變態架,不過鬼叫我乜都唔識咩,佢咁講我咪咁做囉,不過佢呢招真係幾有效,將我訓練成 Top Sales,成為全公司收客最多的 Counter Sales,十個客入嚟,十個都報左名先離開,簡直係通殺,好快全個Operation d 人都知道有我呢個人存在,不過就未同佢地見過面.有時諗諗下,都好多謝花姐,係佢令我日後條路好行好多!但係唔知點解佢就好憎Ada 同Winnie,Ada返親中環佢都針對住佢,有一次仲俾我聽到佢打番總行篤Ada背脊,講真當時我地都係細路女,剛剛出嚟做嘢,又乜都唔識,對佢都冇咩威脅遮,又無踩親佢條尾,做乜要咁對Ada喎?真係諗極都諗唔明.不過Winnie佢就攪唔到,因為佢係返總行,未返過中環,而且總行d呀姐好錫佢,後台強勁,佢都冇位入Winnie.Ada就慘啦!冇神功護體,只得任人魚肉,成日要返唔同嘅Branch,俾唔同Branch嘅Manager 篤,成日坐響Counter 喊,呢d嘢不時傳到我耳中,我更加覺得佢慘,周不時打電話去Branch同佢傾計,氹下佢開心,放工又約佢一齊出嚟玩,慢慢就建立左友誼,之後我地成為公司三小花,如果大家都響香港去邊都有影皆三,如果其中一個俾人蝦,另外兩個就會幫拖,冇人再敢蝦我地三個,引來不小人妒忌我地情同姊妹,尤其是果個衰人Brenda,成日扮晒 cool 西面,又以為自己好靚,係,我地未嚟做果陣就係,佢見親我地三個都o貌晒,我真係未同佢講過一句嘢,好衰唔衰我有個 friend 想溝佢,成日同我打探佢d嘢,攪到佢仲得戚,最好笑係原本響公司溝開佢果個靚仔,有一次同我響荃灣一齊做 promoter 後,就轉軚溝我,雖然佢好高大威猛又靚仔,不過唔係我杯茶,我對佢冇乜興趣,激死條八婆!哈哈哈哈哈

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()