約左酒店個 Sales Manager 08:30 響 Lobby 見面,點知佢遲到喎,去到 Lobby 我通知前台幫我打電話比佢,佢原來 on the way 返緊嚟,話落雨好塞車囉!我真係好奇怪,堂堂五星級大酒店的Sales Manager 見客居然可以遲到,上次I.T.World個DOS又係咁,果次等等下我都唔理佢,同前台講check-out 唔等佢喇,一早話左妳知我要返工架喇,鬼叫妳遲到呀!今次同埋個同事一齊,勉為其難等下佢喇,結果等到佢成九點三先出現,嗱嗱臨傾左十五分鐘就閃喇,個同事仲響度喋喋不休,我話差唔多喇我地要返工喇,最憎人遲到,我真係有嘢做架,妳攪到我個 plan 要為左妳要順延好唔好意思呀! 返到公司都差唔多十點,無端端小左一個鐘頭,上午即刻同兩個同事考試先,好好彩兩個都可以 pass,慳番唔小時間.中午同佢地出去食 Lunch 時落好大雨呀,一出到街已經成腳濕晒,去到炳勝連條群都濕埋(已經濕到上大脾),好在我著群 jet,如果著褲就慘喇,有排都唔乾得呀!去到酒樓幾鬼涷呀,即刻去厠所抺乾隻腳先,唉!但係對意大利皮鞋已經泡左湯,浸完水鬆到甩喇(其實我對對高踭鞋都會買大半號,唔係著足一日隻腳會好痛,尤其出街見客仲慘)!下午都係做d monitor 嘅工作,個個都話我好旺,一坐埋去即刻有生意,又真係喎,我埋親邊個身邊,就即刻有 new booking,佢地個個爭住叫我坐佢地隔離,哈哈!夜晚去左間好地痞嘅酒樓食飯,落的士時好在佢地等司機找錢咋,我見到我支 memory stick 跌左響我坐個位度,嘩!即刻開門撲過去執番,簡直嚇死我,支 memory stick 入面有好多公司資料同呢次出 trip 嘅 report,跌左就慘喇,要由頭做過!呢間嘢真係好地痞,幾層都坐滿人,冇侍應得閒理我地,叫我地自己搵位,等左一陣驚惶甫定之下坐低,即刻叫嘢食,上菜好快,基本上d嘢係好食嘅,尤其係隻雞同魚皮,我見枱枱都有叫呢兩樣餸架.搭的士返酒店時我響度諗,點解支 memory stick 會跌到出嚟嘅?呢個 Gucci 即係唔多掂,好冇安全感,睇嚟返去要買過個袋裝部 notebook先得喇!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()