今朝一早就起身執行李返香港,好想快d返屋企呀!

返到公司同Nellie交待左一d工作,之後 同Susan傾左一陣,佢話我過嚟,佢好開心,因為只有我明白佢嘅 saturation,其實我又畸會唔明丫,大家都係同一條路。

晏晝三點鬆d我地就閃lu,響公司樓下等左好鬼耐先截到的士,去到火車站買埋飛啱啱好入得閘,上左車佢仲不停咀響到講,我想瞓教呀! 佢講左大半個鐘先捨得收聲好鬼煩,嘩! 佢一收聲我即刻扮豬 zzzz,瞓瞓下佢瞓左落我膊頭,有冇攪錯呀,咁大個人會瞓落人度! 去到深圳,唔鬼瞓,借頭借路起身去厠所,費事俾佢當枕頭瞓,哈! 呢架車鎖厠所架喎,之前搭開九廣通果d唔鎖架,好在唔係好急jet。番到香港一過完關即刻閃,費事同佢一齊行去搭車,叔返到屋企都差唔多八點喇,櫈都未坐暖,揸電話個同事打嚟叫我開notebook 幫佢 check 個 booking,邊有人有佢咁衰,on duty 唔帶notebook返屋企,一攪又攪到我成十點幾先攪掂,我聽日仲要返工架,衰人!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()