今日朝早冇返工,同媽咪響ICU門口呆坐左幾個鐘,都唔知發生咩事,d姑娘淨係叫人坐響到等,又唔話俾人知爸爸咩事要入ICU,又冇人理我地兩個,又見唔到醫生 >.< 等左唔知幾耐之後,先有個姑娘叫我地入去睇下爸爸,根據佢嘅描述話爸爸因為血液入面鉀太高,情況一度好危險,會引致心臟停頓,所以送佢入ICU急救,幫佢洗左血,我對佢講嘅嘢真係十萬個為什麼???鉀係咩嚟呢?無端端點解d鉀咁高呢?仲要洗血喎,點洗呢?洗完又點呢?跟住又話照到佢有膽石,可能要割膽石,不過報告未出,暫時都未知.見完個姑娘後,同左媽咪返屋企,然後返左公司做嘢,放工一夠鐘就閃,去醫院探爸爸,因為ICU每日得18:00-20:00先可以探病,仲要每次只可兩個人同埋要著晒袍先可以入去,去見到家姐,佢話呀哥都嚟左,不過我唔見到,呀哥明明話等埋我先走架嘛,去到又唔見左人?跟著家姐都走左,有個男護士突然埋嚟同我講,話照到爸爸胰臟好似有d問題,佢話佢唔敢講,叫我問番醫生,嘩!大佬呀,您地d醫生真係可遇不可求架,今朝等左成朝,人影都冇過,夜晚又話醫生會好夜先嚟,咁點等呀?朝早我已經同姑娘講我要見醫生,個個都話唔知醫生幾時嚟架,又話已經通知左醫生,不過唔知佢幾時嚟,叫我坐響出面等喎,喂!病人家屬要返工架,唔係24小時得閒坐響到等醫生架!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()