close

嘩!今朝起身幾鬼肚餓呀,我諗住起身先,費事同佢地爭厠所,點知刷完牙出嚟,呀June問我幾點,我話7點囉,佢話我痴線做乜咁早起身,我叫佢唔好理我喇妳繼續瞓喇,今朝要 check-out 喇嘛,梳洗完就要執行李,今晚我同Sandy返香港喇,我攪掂就叫Sandy起身,結果連June都起埋身?問佢做乜唔瞓,佢話瞓唔到喎,佢話佢好醒瞓,小小聲音都會醒,咁鬼渣架,我同Sandy都係去到邊瞓到邊嘅人,佢條友仔返九點半,有得瞓都唔瞓,難為我同Sandy返九點,想瞓多陣都唔得!Sandy隻死嘢吼佢去左刷牙,響個喼度拎返佢個袋出嚟放番響枱面,佢出嚟見到,係咁鬧我地兩個係賊收埋佢個袋,攪到佢琴晚走唔到,我地又唔認話佢琴晚飲醉酒,根本佢個袋成晚都響枱面,結果又笑到停唔到,玩八點半就落去check-out 返工喇,check-out 果陣我瞓左響Lobby張梳化度,等佢兩個攪,Sandy問我要唔要發票,要定喇,佢叫我埋Counter寫個名俾人開發票,我話check-in果陣入會佢咪有我名囉,Sandy話妳果日寫英文架小姐,人地唔識寫呀,係都要我過去寫 check-out完就行番公司,已經鬼死咁眼瞓,又要拖住個喼,條路又爛,行得好辛苦,行到一半真係想搭的士!好不容易才去到公司樓下買早餐,佢地一個食粥,一個食米線,我依然食番餃子,今日買左二十隻返公司食,一唔夠瞓我就會食好多嘢補充體力,唔係有排先捱到收工呀!今朝同最後一個考埋試,大功告成,之後同Karl去左睇新酒店,嘩!間酒店好遠呀,佢地派車來接我地都搭左45分鐘先到,響科學園入面,地方好大又靚,採用玻璃幕牆透視天然光(結果係咁猛太陽周圍都好熱囉),d房間就裝修到好似Westin咁嘅風格,問題係遠左d囉!晏晝響酒店食Buffet,水準不俗,不過我真係好眼瞓,食左小小三文魚生同飲左個冬蔭公湯加一件綠茶cake就食唔落喇!之後酒店又派車送我地走,返到公司都差不多三點,然後去睇下佢地做嘢,到左5點就同Sandy一齊走去火車站,公司樓下真係好難截的士,又話金融海嘯,日光日白都咁多人搭的士,等到成五點半先上到車,去到火車站買完車票,見仲有時間就去買嘢飲,唔知點解地下間間Shop d涷飲都唔凍嘅,好在堅持唔凍唔買,上到二樓又有間Shop,終於俾我買到支凍檸茶.上左車之後即刻同Sandy扮豬,勁好瞓呀,哈哈!去到羅湖時,最衰俾個電話嘈鬼醒我地,我個響完,又到Sandy個響,d人真係好討厭,收左工仲要打嚟擾人清夢,哼!返到屋企都九點幾喇,諗起聽日仲要返工真係灰晒,食左飯沖完涼就跳左上床繼續瞓 lu!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()