今日在街上撞到個幾年冇見過嘅朋友,
她第一句講嘅又係乜妳瘦左咁多呀?
事實證明我以前真係幾肥,唔係點解
最近個個都話我瘦左好多!佢地話我
瘦到得番棚骨,有冇咁誇張呀?由116
磅跌至現在101磅,點解會瘦左咁多架
呢?嘿!我又冇唔食嘢,一日三餐正常
,又冇刻意去做運動減肥,我又冇病o丫
,仲好鐘意食零食添,成日食糖呀、薯
片、雪條呀等等,都唔明點解會瘦左咁
多,好在101磅都keep左成個月,冇再
跌落去,真係從來都未試過咁瘦,而家
可以買細碼衫著,人都輕盈左好多,至
於點解會瘦左咁多,我就真係唔識答囉!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()