close

    嘩,d 書好重呀,放左d書落個喼度,都冇位放衫喇,只好著住件羽絨背心同棉褸出發>.< 到左廣州東站,仲要等的士去酒店 check-in,點解d老外咁無風度架,排在我後面都爭了我的的士? 好辛苦先拖住個喼上到的士,今次間酒店好遠呀,搭左成三十蚊先到,咦….成間酒店d人都講國語嘅?由酒店去公司又搭左成二十蚊的士,去到公司時,佢地話好驚呀,成朝都搵我唔到,打電話俾我又不停 cut 線,驚我唔知去左邊,以為我俾人打刧添,佢地驚到不停打電話去酒店查我 checkin 未,哈….都幾開心,原來佢地都好關心我架喎。我睇番個電話,原來上星期日去大嶼山時,將網絡調了手動,唔記得調回自動,所以就接收不了,唔怪之得今早咁安靜,可以上車瞓到落車,完全冇電話騷擾 hehe。唔….廣州公司個電話系統又出了問題,明明上星期換左咭之後響香港試過都冇事,點知上到嚟試又有問題,其實可能係佢地唔識試,等我嚟到一試就發現有問題,今日又做唔到我 planning 內要做嘅嘢,又download 唔到 web booking,公司落左指標,要儘快將web booking 搬過嚟廣州呢邊去處理,今次真係幾麻煩。唯有做住 web booking training先,一教又教到成八點先落班,放工之後叫佢地帶我去買左隻杯,睇嚟我成日都要過來,都係買隻杯放在公司,唔使次次都用紙杯咁唔環保,盛惠人民幣8.9勁超值,之後忡買左兩包我心愛嘅薯片同一包餅乾,哈哈哈哈哈。

GUANGZHOU IT. WORLD HOTEL @ ROOM 1409 GUANGZHOU IT. WORLD HOTEL @ ROOM 1409 GUANGZHOU IT. WORLD HOTEL @ ROOM 1409 15 Dec 08 ~ My Lunch 雪裡紅肉沬飯 15 Dec 08 ~ My Dinner 白切雞飯 買左 Lay's & 珍珍薯川片, 哈哈

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()