close

琴晚應承左幫呀June買埋早餐,一早去左公司樓下買餃子食,人民幣三蚊有十隻,買左二十隻,同呀June一人十隻,跟住見到有油炸鬼買,又即刻買左一條同佢 share,都係人民幣一蚊咋,今天我的早餐盛惠人民幣四蚊,雖然很便宜,但我吃得津津有味,不過呀June就話麻麻地,我又覺得唔錯喎.食完早餐又開始忙碌的一天,今次要同佢地考試,又要試電話同Headset,仲要度位換過dLocker,等佢地坐得舒服d,眨下眼又到 Lunch Time,同Sandy和June響公司樓下間大聖蒸品食套餐,叫左一個蒸肉餅,一個金針雲耳蒸雞同鼓汁排骨一齊share,又冇乜胃口食,我食左兩啖就冇食喇,只係飲晒果個唔知乜嘢燉湯同食左碟得幾條嘅菜,其實味道真係一般,不過都係以平取勝,每人盛惠人民幣十八蚊.下午又繼續同佢地考試,做到大概七點半先收工,我地又去番琴晚果間絕味川香食湘菜,連埋Nellie一共四個人食,一路食一路傾計,我地食得好開心,笑聲不斷,成間餐廳都係我地d笑聲,食到人地差不多關門先走,不過都係九點幾咋,佢兩個仲陪我同Sandy行番酒店,沿途都係笑聲不絕,哈哈哈哈哈.去到酒店門口June先截的士送Nellie返屋企再自己返Apartment瞓,我地返到酒店見到好多人坐晒響Lobby上網,好奇怪等左好耐都冇Lift,哎o乜原來部電梯壞左呀,唔怪之得個Lobby咁多人喇,結果我都在Lobby上網打發時間,Sandy就玩NDS,響Lobby等到差不多十一點半,有個姐姐話隔離有部Lift可以上到二十樓,行落三層就可返房,梗係去喇,個保安帶住我地去左隔離個地盤搭Lift,上到二十樓,一開Lift門,成Lift人都尖叫,嘩!周圍都冇燈架....伸手不見五指,好嚇人呀,個保安又唔帶電筒,我同Sandy禁著個電話,靠微弱的光線拖到實一實咁行,好在有佢響度咋,如果得我一個都唔知點算好,黑黝黝咁穿過個地盤行一段路先到樓梯,成地都係木板和垃圾,又怕踩到鐵釘,連樓梯都係冇燈架,我地幾驚仆落去呀,好不容易先返到房,我咁大個人從來都未試過要痞響Lobby上網,呢個體驗真係特別,是夜我地又傾計傾到成兩點先瞓,呢個時候國寶已經有左初型喇!

06May09 ~ My Dinnier@絕味川香 06May09 ~ My Dinnier@絕味川香 06May09 ~ My Dinnier@絕味川香 06May09 ~ My Dinnier@絕味川香

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()