close

凌晨四點四十分起床梳洗,準備出發到機場,眼睛都睜不開來,約了Wan五點半在樓下巴士站等,她又遲到了十分鐘,好在機場巴士好快便到了。在機場買了一些手信給上海的同事,一上機又發揮我的小宇宙:即刻睡著了,落機後一切都很順利,過了關便見到接我們的司機,上車後又即時瞓左,都真係幾好瞓,哈哈。差不多到酒店時,司機居然走錯了路@#$%^&*(),仲問我們酒店靠近哪裡 ??? 你都唔知,我鬼知咩!好在Wan沒睡,說好像剛才看到過,司機才往回頭走。抵達酒店Check-in時,前台找不到預訂,有冇攪錯呀! 終於給我體驗了Check-in no record,嘩!我做Hotel Reservation 架喎,連我都 Check-in no record,都幾好笑。Final 最後都搵到,Check完 in就飛的直奔 Office,約一點半到了公司樓下,不過搵唔到邊棟先係??? d 指南真係點到你暈,響樓下兜來兜去都搵唔八號樓,好彩佢地呢個時候打電話來問我地響邊,仲落嚟接我地 jet,hehe。上到 office,部 notebook又入不到公司系統同開唔到 right fax,要打電話返香港俾I.T.人遙控入我部 notebook整,等佢整好,部 notebook 又冇晒電 lu,我又漏左變壓器響酒店,結果都係用唔到! 激死呀! 放工時已經七點,Ken 哥哥非常熱情,要請我和Wan食飯,一行五人連Annie 及Landy去了公司附近的小紹興食上海菜,好食不過都幾貴,食左佢四百幾人民幣,對佢地嚟講,真係好貴的一餐,我同Wan 都有 d唔好意思,食完飯我地就分手返酒店 lu,返到去第一件事是上網先,點知上唔到嘅? 好驚呀,上唔到網點算呀,即刻靴靴聲叫服務員嚟睇下,好在佢嚟到攪掂左上到網,不過隻 mouse唔知做乜失靈用唔到,唉,真係一波三折,最後我發覺,原來在國內是上不到台灣的 website 架喎,不過都算喇上到網已經好好架喇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()