close

酒店d早餐真係唔得,非常之難食,仲要一日差過一日,今朝睇見都唔想食,係咁咦整左件多士食就算數。晏晝 Karl 帶左我去食川菜,嘩!簡直係人間極品,比起個早餐,真係天堂和地獄,最正係果個辣椒炒蝦同水煮魚,食到唔停得口,六個人先食左二百幾人民幣,比起琴日同老闆一齊食果餐,平成千蚊,仲要好食過佢。其實琴日晏晝果餐,唔係唔好食,係太過普通同貴遮。夜晚七點幾開始落大雨,我地都留到成八點幾先走o架喇,不過d雨真係冇停落嚟嘅意思,我地企響公司樓下等左差不多成粒鐘先截到的士,又餓又睏,即刻飛車去一間叫大盤菜的酒樓食晚餐,沿途見到周圍都水浸,浸到去小腿咁上下,咁 Q 大雨,真係有傘都死,好在我地安全抵達,又冇淋濕 jet,hehe。我地三個人叫左大盤沙羌雞、蒜蓉蒸鮮貝勝瓜,蝦醬豆角,今晚由我請,都係食左人民幣七十四蚊,又平又好食。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()