close

好難過的一年,由年頭開始的雪災、到地震、奧運、殘奧,一直到年底的金融海嘯,也未曾有過好日子,每次都懷著戰戰兢兢的心情去開會,好驚又給罵個狗血淋頭!幸好箭靶並不是我,雖然偶然都會中一兩支箭,不過每次佢個部門都大鑊過我果個,大部份箭佢都擋晒,真係要多謝佢,唔係佢我就實變左箭豬喇!其實今年一直都是咬緊牙關熬下去,天災人禍我們又豈能改變,大家已經盡了力,寄望2009年會有好日子過喇。上海之旅,奠定左我日後的方向,廣州辦事處更是我的重擔,壓力大得喘不過氣來,而且一定不能假手於人,以免重蹈上海的覆轍,要矯枉過正時已經太遲了。2009年需要投放大量的時間在廣州辦事處,令他們儘快銜接上我們,睇怕仍要刻苦經營好長一段日子才可鬆一口氣。希望牛年唔使做到好似隻牛咁喇,祝大家新年快樂呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()