close

今早收到姑娘通知,話約左醫生今晚六點見我地,成六日先見我地,真係可遇不可求! 好衰唔衰今日又輪到我 on duty,六點鐘就要開電話聽 emergency call,去到時醫生都未到,佢成六點九先出現,佢出現之前我已接到 call,要做 on day booking,佢一路講,我就一路用 pocket pc上緊網搵酒店電話,佢條友勁攪笑,問我係咪錄緊佢音,我真係冇佢咁得閒。聽佢講爸爸係因為急性腎衰竭而入 ICU 急救的,原因是佢食果隻止痛藥令佢體內積聚大量鉀,未能排出體外,引發病理性腎衰竭,嘩佢d止痛藥都係您地醫院開俾佢食架,食到佢爭d冇命呀!咁都得!我覺得係醫療事故囉,藥又係您地開,攪到佢咁樣。而家又話佢冇膽結石,都唔知做乜會成日肚痛,下星期安排同佢照腸,我都唔知佢地邊句真,anyway 都冇計架喇,都要照左先知。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()