close

今日下午他們帶我們去了在公司對面,上海大寧福朋喜來登酒店的員工飯堂吃午餐,嘩! 超平呀,十蚊人民幣,有三餸一湯,仲有生果同有嘢飲添。三餸是炒時菜、磨菇牛肉、同炸豬扖,件豬扖仲要好似我塊面咁大,不過都好好味,個豆腐湯都好正,是日生果係香蕉一隻,好食又平,真係去邊到搵喎,最衰冇帶個相機去影低佢。晚上我撇甩左 d 同事 ,去搵一個識了多年的舊朋友,他安排了大閘蟹宴給我,仲有蟹粉小籠飽,全部都係我鐘意的食物,真係好多謝佢嘅招待。臨走時他才告訴我,原先是訂了一個露天的餐廳食海鮮,但因為下雨,所以才臨時改了地點,anyway 其實我只是想探訪一下佢,跟他聊聊天罷,想不到他會有咁好的安排。返到酒店後,又上不了網,真係激死我,又要找服務員來,他來到檢查後說是插座鬆脫,叫我再斷線就拔掉插座再重新接上,咁! 我咪就係成晚響度又拔又重新接上囉,點解唔換過第二條線俾我喎,要我付一百圓人民幣一天上網費,仲要我自己不停拔掉插座再重新接上,係咪有 d 過份呢!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()