close

….今朝起身,兩條手臂勁痛,隻手掌仲腫左小小,我都話唔拎咁多本書上嚟架喇,拎五本都攪成咁,佢地仲話叫我拎十本,十本書加埋都重過我喇,點拎喎,好在唔聽佢地講拎十本jet,唔係真係手都斷呀!今日做monitor call training,雖然個電話系統都仲係有問題,不過就做到monitor call,但係又到公司系統有問題,簡直係極度驚嚇,居然可以兩部電腦同步查同一個日期同一個房型的價格,兩部電腦都可以顯示出不同的價格,仲要相差千幾蚊港幣,咁究竟報邊個價先啱呀?天呀!唔好玩我啦,真係重來都未試過架,上海都未試過喇,真係日日都有不同的難題俾我去解決,跟住又發不了電郵同傳真,遠程又常常斷線,咁又攪左一日,七點幾收工時都未攪掂,好擔心聽日點算呀!收工後佢地帶左我去街邊大排檔食飯,好好食呀又平,四個人叫左五個餸一個炒米粉同兩碗飯,都係食左人民幣82蚊咋。16 Dec 08 ~ My Buffet Breakfast 16 Dec 08 ~ My Lunch 香辡排骨飯

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy9013 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()